PYTANIA?
FAQ - CZYLI NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA
Przeczytaj dlaczego zakupy w naszym sklepie są pewne.
Gdzie mogę sprawdzić wiarygodność waszej firmy?
Bardzo łatwo. Sprzedajemy na wielu serwisach zewnętrznych/niezależnych jak np. www.pakamera.pl i www.art-madam.pl, można nas tam poszukać i sprawdzić opnie.
Co jak coś mi się nie spodoba po otrzymaniu produktu?
W sytuacji kiedy coś nie będzie Ci pasowało, produkt można zwrócić do 14 dni.
Jeżeli zdecydujesz na zwrot zapakuj produkt w ten sam sposób w jaki dotarł on do Ciebie, produkt musi być nie naruszony, należy dołączyć do niego plakaty jeżeli były dodane jako GRATIS.
Czy mogę zwrócić produkt?
Jasne! Chcemy, abyś był zadowolony z transakcji, dlatego oferujemy (bezproblemową) 14-dniową gwarancję zwrotu pieniędzy. Otrzymasz zwrot całkowitej ceny produktu. Wystarczy starannie zapakować produkt w oryginalne opakowanie. Ważne jest, aby zapakować produkt w taki sam sposób, w jaki ją otrzymałeś; w ten sposób możemy w jak największym stopniu zapobiegać uszkodzeniom.
Obraz możesz łatwo nadać korzystając np. z serwisu furgonetka.pl.
Wysyłka
Jak wysyłane są produkty?
Korzystamy z usług kuriera Inpost. Produkty są bezpiecznie zapakowane oraz ubezpieczone.
Wyjątkiem są wanny -->
Wannę wysyłamy Firmą Ambro Express, po utworzeniu zlecenia czekamy do 3 dni na odbiór, kiedy wanna zostaje odebrana informuje o tym klienta by mógł się przygotować na odbiór na kolejny dzień.
Co jeżeli paczka dotarła uszkodzona, lub jeżeli okazało się produkt uległ uszkodzeniu po rozpakowaniu?
Spokojnie! Po pierwsze takie sytuacje są niezwykle rzadkie a po drugie zawsze działamy tak byś ty jako klient na tym nigdy nie ucierpiał.
Jeżeli okryłeś uszkodzenie po rozpakowaniu paczki a kurier już pojechał najlepiej od razu napisz do nas e-mail na contact@artshops.group. (Na emaile odpowiadamy zwykle do 24h)
Jeżeli odbierasz paczkę uszkodzoną od kuriera poproś go o spisanie protokołu szkody lub możesz też odmówić przyjęcia przesyłki.
W każdym wypadku możesz zwrócić uszkodzony produkt lub wymienić na nowy.
Czy wysyłacie za granice?
Tak wysyłamy. Do tej pory udało nam się wysłać nasze produkty do ponad 20 krajów.
Koszt wysyłki nie jest darmowy w przypadku wysyłki za granice i jest ustalany indywidulanie. Napisz do nas tej sprawie a my wycenimy wysyłkę.
Należy pamiętać, że międzynarodowe opłaty celne są odpowiedzialnością kupujących.
Zamówienia
Jak złożyć zamówienie?
Po prostu dodaj produkt do koszyka i postępuj zgodnie z wytycznymi.
Nie realizujemy zamówień indywidualnie modyfikowanych. Wykonujemy tylko realizacje prezentowane na stronie.
Czy muszę zakładać konto by złożyć zamówienie?
Nie, wystarczy zamówić przez stronę dodając produkt do koszyka.
Czy mogę anulować lub zmienić moje zamówienie?
Oczywiście! W każdej chwili. Wystarczy napisać e-mail.
Kiedy moje zamówienie będzie wysłane?
Tutaj poprosimy o troszkę cierpliwości. Wszystkie zamówienie realizowane są ręcznie od postaw specjalnie dla Ciebie. To jakość na którą trzeba troszkę poczekać, ale zwykle nie dłużej niż 14-21 dni. Zawsze możesz napisać do nas i popytać o zamówienie jeżeli się niecierpliwisz ¯\_( ~ ͜ʖ ° )_/¯
Produkty
Jak tworzone są produkty?
Tworzymy obrazy, umywalki i wanny. Wszystkie produkty od postaw tworzone są w Polskiej pracowni i tylko przez polskich artystów w innowacyjnej technice ceramiki żywicznej.
Produkty tworzymy w oparciu o autorską technikę ceramiki żywicznej kreując ultra wytrzymałe zdobienia na naszych dziełach. Każdy produkt wykonany jest ręcznie.
Co to jest ceramika żywiczna?
Czy mogę zamówić bardzo duży obraz?
Można wybierać z rozmiarów dostępnych na stronie.
Czy obraz można powiesić poziomo?
Tak, obraz można wieszać w dowolnej orientacji, pionowo, poziomo, do góry nogami :) To zależy tylko od Ciebie :).
Nie Ma jednak możliwości ingerencji w grafikę. Nie zmieniam wzorów dostępnych na stronie.
Jak powiesić obraz?
Obrazy można wieszać w dowolnej orientacji. Do obrazów nie dołączamy elementów zawieszenia. Każdy klient wiesza obraz we własnym zakresie sposobem jaki uzna za bezpieczny.
Obraz można powiesić po prostu opierając górną ramę na wystających ze ściany hakach. Aby było jednak bardziej stabilnie, można od spodu górnej ramy (drewnianego krosna) nawiercić mały otworek i zawiesić obraz na hakach w taki sposób by haczyk wszedł w otworek
Jest też bardziej profesjonalny sposób zawieszenia tego rodzaju obrazu, który przedstawiony jest w poniższym filmie:
https://www.youtube.com/watch?v=EVNxEfijuTI
Jak grube są struktury i rzeźbienia?
Zachęcamy do obejrzenia zdjęć oraz filmów "na żywo" z naszej pracowni gdzie dobrze widać struktury z bliska tutaj.
Czy mogę zmienić rozmiar lub kolor?
Nie wykonujemy indywidualnych zamówień, możesz wybrać tylko wśród produktów dostępnych na stronie.
Gdzie mogę zobaczyć produkty na żywo?
Zachęcamy do obejrzenia zdjęć oraz filmów "na żywo" z naszej pracowni tutaj.
Na chwilę obecną nie posiadamy showroomu gdzie można obejrzeć produkty, natomiast kilka naszych dzieł można podziwiać w miejscach publicznych:
Nasze realizacje znajdują się m.in. ->
- Warszawa / Lotnisko Chopina / Sala VIP
- Katowice / Bank PKO ul. Miedziana 10 / Sala VIP
- Lębork / Klinika A-Dental / poczekalnia
- Świnoujście / Alga Baltic Resort / Hol
- Wrocław / Sky Tower / apartament Deynn i Majewskiego / nasz obraz wiać na licznych filmach z apartamentu m.in. tutaj https://www.youtube.com/watch?v=ifput-jOgLM
- Kraków / Apartamenty Krupnicza 10 / film z realizacji z naszym obrazem w tle tutaj https://www.youtube.com/watch?v=KtbQqg7s1VQ&t=59s
- Warszawa / realizacja dla Magdaleny Cedro / film tutaj https://www.youtube.com/watch?v=pvQyr7gjhUc
Jeżeli masz bardziej złożone pytanie, zapraszamy na nasz chat dostępny 24h lub napisz wiadomość na contact@artshops.group